.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گازرساني به 444 واحد صنعتي عمده گلستان

مدير عامل شركت گاز استان گلستان گفت: به منظور توسعه چرخه اقتصادي 444 واحد صنعتي عمده استان گازرساني شده است.

به گزارش روابط عمومي شركت گاز گلستان، رمضانعلي سنگدويني در خصوص عمليات گازرساني در استان گلستان اظهار داشت: اين استان با 25 شهر، 998 روستا، 381 هزار خانوار و حدود يك ميليون و 700 هزار نفر جمعيت با تنوع آب و هوائي مختلف در شمال كشور واقع شده است كه اين شركت براي توسعه گازرساني در راستاي تحقق شعار عدالت محوري و محروميت‌زدائي دولت با همت مجموعه خود تلاش‌هاي زيادي را تاكنون انجام داده است.
وي با تشريح عملكرد گاز گلستان تاكنون تصريح كرد: در حال حاضر تمامي 25 شهر استان گلستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
مدير عامل شركت گاز استان گلستان در خصوص گازرساني به روستاهاي استان گفت: از مجموع 998 روستاي استان، گاز تعداد 533 روستا مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
سنگدويني با بيان اينكه 75 درصد جمعيت روستائي استان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: هم اكنون اين شركت طراحي و اجرا عملياتي گازرساني به 156 روستا را در دستور كار دارد و عمليات اجرائي حدود 65 روستا نيز در سال جاري آغاز خواهد شد.
وي افزود: اين شركت در نظر دارد تا پايان برنامه پنجم توسعه با همت و تلاش كاركنان خدوم اين شركت بتواند 99 درصد روستاهائي كه قابليت گازرساني دارند را از اين نعمت الهي و انرژي پاك بهره‌مند كند.
سنگدويني با اشاره به گازرساني به 47 جايگاه سي‌ان‌جي گفت: در حال حاضر حدود يك ميليون و 400 هزار نفر از جمعيت استان مصرف‌كننده گاز طبيعي هستند.
مدير عامل شركت گاز استان گلستان در خصوص عملكرد شركت در سال 1389 تصريح كرد: در سال گذشته كه به سال همت مضاعف و كار مضاعف مزين شده براي اين شركت سال پرافتخاري بود و خوشبختانه در راستاي رهنمود ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب توانستيم با همدلي و وفاق و زحمات كاركنان خدوم خود در سطح استان 490 كيلومتر شبكه‌گذاري اجرا و تعداد 13 هزار و 300 عدد انشعاب نصب و حدود 34 هزار مشترك را جذب كنيم.
مدير عامل گاز استان گلستان افزود: تعداد 61 روستا، 16 جايگاه سي‌ان‌جي و همچنين شهر مرزي مراوه‌تپه به عنوان آخرين شهر فاقد گاز استان نيز در سال گذشته گاز‌رساني شد تا استان گلستان به عنوان استان سبز در زمينه گازرساني به شهرها مفتخر شود.
وي ادامه داد: با اين اقدام تعداد 29 هزار خانوار با جمعيتي بالغ بر 120 هزار نفر از نعمت گاز بهره‌مند شوند. سنگدويني در خصوص وضعيت مصارف گاز استان افزود: در سال گذشته بالغ بر يك ميليارد و 575 ميليون مترمكعب گاز در استان مصرف شده كه از مجموع گاز مصرفي استان حدود 80 درصد در بخش خانگي و تجاري و 20 درصد مابقي نيز در بخش صنعتي مصرف شده‌ است.
وي اضافه كرد: از هم‌استاني‌هاي تقاضا داريم ضمن رعايت دقيق نكات ايمني، مصرف گاز خود را مديريت كرده تا بتوانيم از محل صرفه‌جو يي‌هاي انجام شده روند پرشتاب توسعه گازرساني در استان را ادامه دهيم./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.